woensdag 28 november 2018

Nieuw kussen

Gisteren was ons bazinnetje erg ijverig. Ze dook achter een machine, die lawaai maakt en toverde nieuwe kussens te voorschijn. Deze heeft ze in onze mandje boven gelegd. Ik ben daar helemaal niet blij mee. En Andy ook niet. Nu willen we natuurlijk niet ondankbaar zijn, maar onze mandje ruiken niet meer naar ons en liggen niet lekker.

We vonden onze mandjes heerlijk naar onszelf ruiken. De kussens stonden bijna naar ons lichaam. Het fleece dekentje zat vol met onze haren. Soms ging bazinnetje het allemaal wassen en dan rook het vaag naar wasmiddel en naar ons. De haren konden gewoon niet meer verwijderd worden. Ook de vlekken bleven er in. Dat vertelde bazinnetje mij allemaal. Daarom had ze besloten dat wij weer nieuwe frisse kussens moesten krijgen in ons mandje.

Nu heeft ze die kussens zelf gemaakt. Dat is misschien wel lief, maar de kussens liggen niet lekker. Ze zijn te bol. Bazinnetje zei dat we er gewoon in moeten gaan liggen en dat ze vanzelf platter gaan worden. Ik vond het vannacht niet fijn liggen. Ik heb gedraaid en gedraaid en gedraaid en toen ik dacht nu lig ik misschien wat beter, zakte mijn poot weer weg en moest ik weer draaien. Andy vond het ook helemaal niets en ging zelfs jammerend voor de slaapkamerdeur van onze baasjes liggen piepen.

Ik denk dat we allemaal een beetje slecht geslapen hebben en dat allemaal, omdat bazinnetje het nodig vond dat wij nieuwe kussen moesten in onze mandjes. Soms heeft ze wel rare ideeën.

Zo zag ons mandje er eerst uit. Niets mis mee.....toch?


Maar nu ziet het er zo uit. 


We hebben er nog wel een lekker fleece dekentje bij gekregen. Maar toch...het ruikt niet naar ons, het ligt nog niet lekker en het is niet fijn om weer iets nieuws te leren kennen. Ik hoop stiekem dat we onze oude kussens en dekens weer terug krijgen, want anders liggen we vannacht weer niet lekker. 
Ik ga nu maar snel op mijn kussen beneden in de gang liggen. Die ligt lekker, ruikt naar mij en Andy en is nog altijd hetzelfde! Heerlijk nog even een paar uurtjes extra slapen. Mmmmm....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...