maandag 2 april 2018

Puzzelen

Andy en ik vervelen ons enorm. Onze baasjes zijn weer een lange tijd thuis. Doen niet veel en wij ook niet. Dat is normaal niet erg. Wij luieren en hangen ook een beetje in onze mandjes. Alleen vandaag wilde wij wat doen. Gelukkig bedachten onze baasjes dat we wel een spelletje konden doen.

Okay, ik heb het geprobeerd...maar dat viel niet mee. Ik ben natuurlijk hartstikke stekeblind en ik snapte gewoon niet wat ik moest doen. Ik heb één puzzel geprobeerd. Alleen heeft bazinnetje mij enorm geholpen. Ik kreeg daarom wel de snoepjes zonder er veel voor te hoeven doen.

Andy is veel handiger in spelletjes doen. Hij heeft twee puzzels gedaan. Een makkelijke...die voor mij te moeilijk was en een moeilijke. Daar ga ik niet eens aan beginnen. Andy houdt van puzzelen. Als hij maar snoepjes kan vinden dan doet hij alles. Achter een bal aan rennen vindt hij stom. Waarom zou een hond een bal ophalen en naar hun baasje weer terug brengen...zodat het baasje weer de bal kan weggooien? Dat vind hij nutteloos. Snoepjes zoeken in puzzels...dat is wel leuk om te doen. Tenslotte kan holle bolle Gijs dan tenminste nog eens wat extra eten.

Mijn baasjes hebben een video gemaakt van Andy, die de makkelijke en de moeilijkste puzzel maakt. Ik kan het natuurlijk niet zien...maarre..doet hij het goed?

Makkelijke puzzel:



Moeilijke puzzel:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...