woensdag 21 februari 2018

Vogel

Ik heb al eerder over mijn speeltjes geschreven. Ik houd nu eenmaal van spelen. Het liefst met mijn baasjes of met Andy, maar wanneer niemand met mij wil spelen, dan speel ik alleen. Ik heb een aantal speeltjes met een piepgeluid er in. Mijn favoriete speeltje daarvan is vogel.

Ik bijt dan heel hard in vogel en dan maakt ie geluid. Ik ga dan mee joelen, blaffen en gek doen. Mijn bazinnetje heeft een video gemaakt.

















Ik speel natuurlijk het liefst met vogel als mijn baasjes aan de telefoon zijn of als we bezoek hebben. Iedereen moet altijd om mij lachen als ik met vogel speel. Alleen Andy vind het te luidruchtig. Hij gaat dan altijd weg. Hij zegt dat ik te luidruchtig ben.


Moest jij ook om de video lachen of vond je mij ook te luidruchtig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...