maandag 27 augustus 2018

Blauwe verf

Zoals ik al schreef waren we op bezoek bij Bruno. Daar zijn we meerdere keren geweest. Ook toen ik naar de dierenarts moest voor controle, ging Andy op bezoek bij Bruno. Zo hoefde hij niet alleen thuis te blijven. Zoals jullie weten vindt Andy het verschrikkelijk om opgesloten te zijn in huis. Helemaal als ik er niet ben.

Toen ik de eerste keer richting dierenarts moest, heeft Andy eventjes alleen gezeten. Hij had twee plasjes in huis gedaan, de kussens van de bank getrokken en zijn natte neus tegen alle ramen waar hij bij kon gedrukt. Daarom nam mijn bazinnetje voorzorgsmaatregelen toen ik weer naar de dierenarts moest. Andy mocht bij Bruno op bezoek.

Bij Bruno en zijn baasjes voelen wij ons op onze gemak. Andy is natuurlijk altijd nieuwsgierig. Dus toen ik bij de dierenarts was, kon hij het niet laten om zijn neus in andermans zaken te steken. Zo was het baasje van Bruno aan het verven. De raamkozijnen werden blauw geschilderd. Daarvoor hoefde we alleen naar Andy te kijken. Die was namelijk met zijn koppie tegen de blauwe verf aan gestoten.


Gelukkig weet bazinnetje hoe ze verf uit Andy zijn haren moet verwijderen. Die heeft al vaker verf op zijn lichaam gehad. Toen we thuis kwamen deed ze de tovertruc. Ze smeerde wat kokosolie op een doekje en wreef Andy weer schoon. Kijk, zo ziet Andy er uit zonder verf. Mijn maatje vond zichzelf leuker met de blauwe strepen. Wat vinden jullie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...