woensdag 11 juli 2018

Gehavend!

Na de reis ontdekte bazinnetje dat ik overal haren aan elkaar gekleefd had. Bij de eerste plek riep ze nog; "Hé, je hebt kauwgom in je vacht!" Bij de tweede plek; "Wat?! Nog meer kleverige zooi!"

Ondertussen heeft bazinnetje geprobeerd met een borstel "het" eruit te kammen. Dat lukte niet.
Dus, toen werd de schaar er ingezet. Nu heb ik overal kale plekken doordat, het spul wat in mijn vacht terecht is gekomen, eruit geknipt is.



Ik weet niet wat ik heb gehad in mijn haren. Hoe ik er aan ben gekomen? Geen idee. Ik weet alleen hoe ik er vanaf  ben gekomen. Door de schaar er in te zetten.

Ik word er zo niet knapper op! Gelukkig heb ik er niet meer plekken bij gekregen. Volgens mij moet het tijdens de reis gebeurd zijn. Hier in de tuin ligt niets wat plakkerig is en wat in mijn haren blijft vast zitten. Het is wat wit, grijs en het plakt. Ra ra, wat is het? Mijn heldin denkt dat het een soort kit is. Wat denken jullie?

Nee, ik heb geen foto laten maken van die zooi. Nou, maar hopen dat de haren weer snel gaat groeien op die plekken. Ik ben zo niet erg knap. Dat is natuurlijk niet handig als ik zometeen nog een paar mooie teefjes ga ontmoeten. Nee, dat staat nog niet in de planning, maar je moet toch altijd er op voorbereid zijn.

Ik ga maar weer eens in mijn mandje liggen...misschien groeit het haar sneller als ik gewoon lekker slaap. Anders is het gewoon heerlijk in mijn mandje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...