maandag 4 juni 2018

Wederom een moord

Gisteravond kwam Inifix met haar baasjes langs. Natuurlijk werd eerst weer onze voer opgegeten. Het blijft een rare gewoonte. Waarom eet ze niet eerst even thuis?

Om jullie geheugen op te frissen wie Inifix ook al weer is... een foto van Inifix...kijk een hoe lief ze hier kijkt...Helaas, veranderde ze na het eten in een bloeddorstig monster.


Terwijl onze baasjes met elkaar aan het praten waren, zag ze opeens meneer uil liggen en die moest dood. Okay, het is een pluche handpop...maar het arme uiltje werd helemaal uit elkaar getrokken. Eerst in de woonkamer en daarna sleepte ze het arme dier mee naar buiten en werd het verder gemolesteerd.


Waarom moeten de vogels hier toch dood? Ik vond meneer uil ook een leuke knuffel. Alleen nu ligt meneer uil in de vuilnisbak. Gelukkig heeft Inifix niet mijn aap of eend gepakt. Dan had ze echt ruzie met mij gekregen. Dat zijn mijn lieveling knuffels op dit moment. 

Nu ons bazinnetje arme uil uit de tuin geraapt heeft, kunnen we weer lekker rondstruinen.
Andy vond mijn bot van gisteren nog en ging daar op kauwen. Waarom hij toch altijd mijn bot pakt, is mij een raadsel? Ik wil ook wel door gaan met kauwen op een lekker bot.


Ik stond er bij en keek er naar. Nou ja, niet echt...want ik zie natuurlijk niets! Weet je nog...hartstikke stekeblind!


Dat heeft bazinnetje waarschijnlijk gezien. Zij heeft wel goede ogen. Gelukkig kreeg ik ook iets om op te kauwen. Zo komen wij de dag wel weer door. En jullie? Wat doen jullie vandaag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...