woensdag 13 juni 2018

Hondenfratsen

Laat ik beginnen te vertellen dat het met mijn vriendje gelukkig wat beter gaat. Hij moet nog wel wat medicijnen nemen. Dat vind hij niet leuk. Ik wel, want iedere ochtend en middag krijgen wij daardoor een plakje kaas. Andy dan wel met zijn medicijnen er in en ik doe lekker mee..zonder medicatie.

Zijn kontje gaat al beter...hoewel het poepen soms nog een beetje pijnlijk is. Ik hoorde onze baasjes overleggen...hopelijk heeft Andy het niet gehoord...want volgens mij moet hij nog een keertje terug naar de dierenarts. Ik zeg niks. Hij komt er vanzelf wel achter.

Verder zit mijn bazinnetje op Facebook bij een groep, die heet Hondenfratsen. Daar plaatsen trotse hondenbaasjes foto's van hun viervoeters. Soms verteld bazinnetje daarover...en ze plaatst soms ook foto's van ons. Leuk hè?

In de groep deden ze een oproep voor een leuke zomerse foto. Nu heeft bazinnetje de volgende foto geplaatst. Dat zijn Andy en ik bij de hangmat. We hopen dat baasje ons in de hangmat laat liggen. Ik kan je vertellen...het is gelukt we mochten samen met hem chillen in de hangmat.


En nu hebben ze in die groep onze foto samen met nog andere hondenfoto's gebruikt als omslagfoto. Dusss... we worden beroemd! Iedereen ziet onze foto op deze groep. Hoe cool is dat?
Ach ja, laten we eerlijk zijn...we zijn natuurlijk ook echt leuk om te zien. Of loop ik nu iets te veel naast mijn poten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...