woensdag 30 mei 2018

Warm, regen, onweer, aap en eend.

Oh, wat hebben we het warm gehad de afgelopen dagen. We waren veel binnen, want bazinnetje vond dat het echt te warm was voor ons. Ze wilde me ook graag even een keer weer goed borstelen, maar ik vond het daar te warm voor...dat gefrunnik aan me...daar had ik geen zin in. Dus, vanmorgen heeft ze me geborsteld en heb ik weer heel veel haren minder. Gelukkig is het nu sowieso minder warm.

Gisteravond had Andy het weer zwaar. We hadden enorme onweersbuien en regen. Hij vindt het maar niets die onweersbuien. Hij kroop weg.


Gelukkig wilde hij uiteindelijk wel in zijn mandje naast ons bazinnetje zitten. Hij viel zelfs in slaap toen het nog aan het rommelen was. Misschien gaat hij het onweer wel minder erg vinden...net als ik. Mij boeit het allemaal niet.

Als onze baasjes naar bed gaan, dan mogen we in de tuin nog even een plasje doen. Alleen had bazinnetje niet door dat het nog heel hard regende. Ze deed te deur open en ik zette twee pootjes over de drempel. Stak mijn neus in de lucht, ik rook de regen. Hoorde het harde getik van de regen op het dak van het overdekt terras. Ik wist genoeg...het regende echt te hard om een plasje in de tuin te doen. Ik heb me gewoon weer omgedraaid. Ik ben snel naar mijn mandje boven gegaan om te gaan slapen. Echt niet dat ik in die stortbui een plasje ga doen.

Gelukkig was het later wel droog en heeft bazinnetje me weer geroepen. Ik heb toen wel een plasje gedaan. De tuin was erg nat, maar wat rook het gras heerlijk. De geuren na een regenbui zijn zo lekker.

Andy had gisteren eend mee naar buiten genomen en ik had aap in de tuin mee gesleept. We waren vergeten dat die nog buiten lagen en vanmorgen zag bazinnetje een verzopen eend en aap.


Dus, die zijn nu in de wasmachine geweest en gelukkig zijn ze al weer schoon. Ze moeten nu nog wel goed drogen. Deze twee zijn onze favoriet en ik kan nog niet zonder ze. Bazinnetje zei al tegen ons, dat we ze of niet mee naar buiten moeten slepen of gewoon ook weer naar binnen moeten brengen. Maar ik vergeet ook wel eens wat...ik heb heus niet opzettelijk onze speeltjes nat laten regenen.
Gelukkig waren ze nog te redden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...