maandag 28 mei 2018

Mandjes

Zoals jullie weten hebben we verschillende mandjes. Heerlijk liggen ze. Alleen nu vertelde bazinnetje dat ze onze mandjes weg wil doen. We liggen er toch niet in!

Zo lig ik lekker dichtbij bazinnetje.


Zo lig ik naast mijn kussen in de gang.


Maar ik lig ook lekker in de tuin.


"Waarom hebben jullie een mandje als je er toch geen gebruik van maakt?" dat vroeg mijn bazinnetje vandaag. Zal bazinnetje niet snappen dat de stenen vloeren nu veel koeler zijn dan een mandje. Bovendien hebben we in de tuin geen mandje staan. Mag ik dan niet even lekker genieten van het mooie weer in de tuin? Ik vind onze mandjes heus wel fijn...soms...maar nu is de stenen vloer lekker koel.

Hoe zoeken jullie verkoeling op? Gaan jullie ook op de koele stenen vloer liggen??


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...