donderdag 10 mei 2018

Vakantie

Wat is vakantie toch heerlijk! We luieren in de zon. Nu is het toevallig even aan het regenen en dat gaf mij en mijn bazinnetje de gelegenheid om even een blogje te schrijven.

Andy en ik zijn naast het chillen in de tuin ook erg druk met het verdedigen. Zo moeten we af en toe onze tuin verdedigen tegen een loslopende herdershond, een zwarte kat die denkt dat hij in de tuin mag en een eekhoorn. Andy gaat dan blaffen en verteld me waar we naar blaffen en ik ren achter Andy aan. Dat gaat nog wel eens fout. Ik botste tegen een boom op en tegen Andy, maar dat mag de pret niet drukken.

Verder kregen we gisteren nog een hond op bezoek. Hij luisterde naar de naam Bruno. Hij was aardig, maar ook een keer te opdringerig. Dus, dan bijt ik gewoon van mij af. Ik ben ook hier de baas in ons huis. Je mag niet met mij sollen.

Weet je wat ik wel raar vindt... als hondjes op bezoek komen, eten ze onze etensbak altijd leeg. Wij bewaren altijd nog wat voor later. Maar nee, ook Bruno vrat het in een hoog tempo leeg. Dat is toch wel een rare gewoonte.

Ook vind ik het raar dat andere honden altijd een plasje doen in onze tuin. Zo moest ik weer een plasje doen waar Bruno een plasje had gedaan. Hij plast ook waar ik nooit plas. Dus, ik moest even op zoek gaan en de tuin rond lopen. Nu regent het, dus dat zal hopelijk zijn sporen wel wissen.

Kortom, bezoek van andere hondjes is dus eigenlijk niet relaxt. Zo, krijgen we het nog extra druk terwijl we een enorm relaxte vakantie hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...