woensdag 2 mei 2018

Dilemma

Bazinnetje is weer ziek geweest. Dat is best lastig voor ons. Natuurlijk doet zij dan geen rondjes met ons en dat missen we. Alleen we hebben dan nog een groot dilemma. Gaan we naar buiten in de tuin zonder bazinnetje? Of blijven we bij haar in de woonkamer in onze mandjes als ze op de bank ligt? Gaan we in onze mandjes boven liggen als bazinnetje op bed ligt? Het blijft lastig.

Dat was vooral lastig op Koningsdag. Bazinnetje lag op de bank binnen. Baasje was echter in de tuin aan het werk. We hadden dus de hele dag buiten kunnen zijn. Alleen, dan missen we bazinnetje. En bazinnetje had onze steun zo nodig. Daarom hebben Andy en ik vooral in onze mandjes dicht bij haar gelegen. Soms zei bazinnetje dat ze het goed vond als we in de tuin zouden gaan rondsnuffelen, maar dat hebben we niet zo vaak gedaan. Waren we buiten, dan miste we bazinnetje weer. Snap je onze dilemma?

We willen altijd graag voor ons bazinnetje zorgen en helemaal als ze net zoveel blaft als wij. Ik dacht dat eerst dat ze een blafcursus had gedaan om in onze hondentaal met ons te gaan communiceren. Alleen vertelde Andy mij...nee, ze hoest! Dat is blaffen, maar dan voor mensen. Gelukkig maar, want ik verstond er helemaal niets van.

Ik hoop wel dat bazinnetje nu een keer beter gaat worden en actief gaat zijn. Het mooie weer komt er aan en ik vind het heerlijk om in de tuin te gaan spelen, rennen en vooral liggen. Hoe leuk zou het zijn om dit lekker met z'n drieën te doen als baasje aan het werk is. Ik zeg weg met de bacillen, bacteriën en virussen en welkom energie en zon.

Nog een paar foto's van hoe wij op bazinnetje aan het wachten waren.
Wanneer is ze nou weer beter??




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...