maandag 16 april 2018

Zondag

In het weekend gaat alles anders. Toen ik net bij onze baasjes kwam, vond ik dat erg lastig. Ik houd van regelmaat. Ik wil iedere dag op dezelfde tijden een rondje. Alleen vertelde Andy mij dat er twee dagen per week alles anders gaat. We slapen 's ochtends wat langer en gaan de hele dag op andere tijden uit. Soms gaan we in de auto weg. Soms blijven de baasjes bij ons thuis. Soms laten de baasjes ons samen uit, soms alleen baasje of alleen bazinnetje. Je weet gewoon niet wat je moet verwachten in een weekend.

Ik vind het nu wel gezellig en niet zo erg meer dat alles anders gaat. Er gaat namelijk nog iets anders. Op zondag dan eten onze baasjes wat later....volgens mij noemen ze dat brunch. Als ze dan brunchen dan eten ze vaak een gekookt ei. De laatste tijd krijgen wij ook vaak een gekookt ei. Andy in zijn etensbakje en ik in mijn bakje. Ik vind dat lekker. Ze zeggen dat je haren er van gaan glanzen. Dat weet ik niet... ik zie dat natuurlijk ook niet. Ik vind een ei gewoon alleen maar erg lekker.

Andy vind een ei ook erg lekker. Daarom eet hij snel die van hem op en gaat dan kijken of hij mijn ei kan jatten. Gelukkig zit baasje er bij als we een ei eten, zodat ik wel de kans krijg om deze te eten. Als ik dan mijn bakje leeg heb, dan gaat Andy dat wel controleren. Ik hoop dat altijd dat hij een leeg bakje aantreft en niet dat ik toch wat vergeten ben. Sorry, maar het is toch echt mijn ei.

Ik kijk nu steeds vaker uit naar de zondag en hoop dan dat onze baasjes ons trakteren op een ei. Ach, een plakje kaas vinden we natuurlijk ook altijd lekker. Best fijn zo'n luie zondag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...