woensdag 18 april 2018

Warrrrmm

Genieten jullie ook zo van het mooie weer. Ik wel. Andy en ik zijn heel vaak in de tuin. Het liefst de hele dag. Soms is ons bazinnetje dingetjes in het huishouden aan het doen en dan lopen we haar in huis achterna. Eigenlijk vinden we het niet leuk dat ze ook binnen dingen aan het doen is, want samen buiten zijn is toch veel leuker.

Tuurlijk zijn we ook wel zonder haar buiten. Met z'n tweetjes zijn Andy en ik de tuin aan het verdedigen. Dat is nu best druk. Er lopen erg veel mensen langs onze tuin en we willen eigenlijk wel naar iedereen blaffen. Dat is nu echt niet meer te doen. Het is warm en zoveel mensen en dieren die langs onze tuin lopen of fietsen...pfff...

Ik denk nu soms...Andy, succes! Ik doe even niet meer mee. Ik heb het warm. Ik merk dat ik even nog moet wennen aan de warmte en niet alle haren die ik wil dat vallen gaan ook vallen. Gelukkig heeft bazinnetje ook wat weggeknipt, maar nog steeds lig ik er puffend bij.

Tijdens de middagronde heb ik het ook best zwaar. Ik vind het rondje nu toch een beetje te lang. Andy en bazinnetje moeten nu echt heel vaak op mij wachten. Vandaag liepen we ook met Inifix en haar bazinnetje. Inifix en Andy waren snel. Ondanks de warmte rennen die twee gekken en ze lopen heen en weer. Toen ik bijna thuis was, heb ik de strijd opgegeven.....kijk maar.


Bazinnetje en het bazinnetje van Inifix gingen gelukkig even kletsen en ik had toen tijd om bij te komen. Ik kon echt niet meer. Morgen wordt het nog warmer...misschien ga ik dan gewoon geen middagronde doen. Zoek het maar uit. Ik blijf waar ik ben, ik verroer met niet...

Oja, als je me zoekt...ik lig in de schaduw in de tuin...en jij? Lig jij ook in de tuin?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...