vrijdag 20 april 2018

We genieten nog steeds

We zijn erg veel te vinden in de tuin. Gelukkig hebben we ons bazinnetje ook overtuigd om mee te doen met het luieren in de tuin. We liggen dan weer hier en dan weer daar. Even een paar foto's om te laten zien hoe we er bij liggen.

Hier lig ik en staat Andy op wacht. Stel dat er iemand langs komt.


Hier doe ik wat bazinnetje van mij vraagt...in de schaduw liggen.



Hier draai ik mij om...en kijk lekker de tuin in. Tuurlijk, niet...ik ben toch hartstikke stekeblind. Ik zie niets.  Soms moet je gewoon even draaien. Even anders liggen. 


En hier luister ik absoluut niet naar mijn bazinnetje. Ik weet dat het warm is...maar ik wil toch ook een beetje bruin worden. 

Hier ben ik net als de hangjongeren uit het dorp aan het hangen, chillen met mijn mattie. 


En hier zit ik achter de boom...Nee, joh...dit is de boom waar ik zo vaak tegen aan loop. Stomme boom. Waarom staat ie daar? Volgens mij krijg ik nog eens een deuk in mijn kop er van. Of heeft de boom al een deuk? 

Hebben jullie ook van die lekkere plekjes in de tuin? Lekker genieten van de zon met een maatje? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...