vrijdag 16 maart 2018

Spannend dagje

Gisteren hadden we een enerverend dagje. We moesten vroeg op staan. Tja, en laten we daar nou niet zo'n fan van zijn. Maar goed, we staan heus wel op als onze baasjes dat willen. Voordat we een rondje gingen doen, kwamen er al mensen langs. Ik rook er twee, ze maakten geluid voor tien en liepen telkens heen en weer en daardoor leken het er wel vijf. Geen idee wat ze kwamen doen.

De eerste keer dat ze aanbelden, gingen we nog blaffen. Alleen na de tweede keer heen en weer lopen, vond ik het echt niet meer interessant. Ik bleef gewoon liggen. Gelukkig gingen ze ook weer een keer weg. Gisteren was een andere dag. We deden de hele dag rondjes met baasje. Dat is raar. Meestal lopen we met bazinnetje, maar nu niet. Bazinnetje ging ook nog weg en kwam weer terug. Wat een onrustige ochtend hebben we hier gehad.

's Middags hadden onze baasjes een verrassing. Andy en ik mochten weer mee in de auto. Volgens mij gingen we weer naar hetzelfde als vorige week. Qua afstand leek het er op....maar wat weet ik er van. Bovendien maakt het mij niet uit. Ik mocht heerlijk in de auto liggen. Vervolgens reden we naar huis, maar wij bleven in de auto want kort daarna reden we ook weer weg. Snappen jullie het nog? Ik ook niet. Maar het maakt mij niet uit. Andy en ik bleven gewoon heerlijk in de auto. Wat is het toch een fijne auto. Het is bijna net zo lekker als onze mandjes. Of wat denk je van een plekje voor de houtkachel. Het allerlekkerst is een plekje in de tuin in de zon. Maar het is nog te koud om in het gras in de zon te liggen.

Uiteindelijk kwamen we weer thuis. Ik had me toch dorst. Eerst heb ik heel veel gedronken en daarna ben ik op mijn plekje in de gang gaan liggen. Alleen toen gingen onze baasjes zonder ons weg. Moesten we dus ook nog op het huis passen. Pfff, daar had ik na zo'n druk dagje dus echt geen zin in. Ik heb tegen Andy gezegd dat hij maar lekker alleen het huis moest gaan verdedigen. Ik was er helemaal klaar mee.

Gelukkig was het 's avonds wel weer rustig. Baasjes in hun mandjes in de woonkamer en wij ook. Volgens mij noemen jullie je mandjes anders, iets van bank en stoel. Maar goed, we hebben lekker gerelaxt. Dat was wel fijn.

Vandaag is gelukkig weer een rustig dagje. Ik geniet er wel van.


Ik wens iedereen een fijn weekend. Dat jullie ook maar van jullie mandjes mogen genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...