maandag 19 maart 2018

Koud!

Wat was het koud van het weekend! Maar ik had jullie al eerder verteld over mijn dikke bontjas. Ik heb het dus niet koud. Storm, wind, hagel, regen en kou niets daarvan houd mij tegen. Ik wil gewoon mijn rondjes doen.

Dus, liepen wij ook dit weekend onze rondjes. Maar wat mij opviel was, dat wij niet zo vaak naar alle honden hoefde te blaffen, die wij normaal wel op onze rondjes tegen komen. Zouden de baasjes van andere honden dan geen rondje doen? Willen andere honden dan niet naar buiten? Maar als ze dan geen rondjes doen door de kou... waar plassen en poepen ze dan? Wij doen dat op onze rondjes.

Ik vind het wel fijn dat mijn bazinnetje dit weekend gewoon met ons naar buiten ging. Het duurde natuurlijk wel even voordat we gingen. Ze moest een jas, sjaal en handschoenen aan doen. Ze kleedde zich goed aan en kon daardoor met ons mee. Zouden die andere baasjes misschien geen dikke jas hebben? Of missen ze een sjaal, handschoenen of een muts?

Ik merkte wel dat bazinnetje het niet leuk vond als ik weer heel erg langzaamaan deed. Dit hele weekend heette ik "KomnouToby" of "SchietopToby." Ik vind het wel leuke namen. Natuurlijk loop ik gewoon heel rustig en neem ik alle tijd om te snuffelen.

Kijk, een foto van ons al snuffelend in het zonnetje. Ziet er toch best leuk uit.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...