woensdag 21 maart 2018

Blaffen

Er wordt hier in huis heel veel geblaft. Ook zijn er veel natte neuzen. Niet door mij en ook niet door Andy. Nee, onze baasjes zijn ziek. Ze hoesten en moeten hun neus snuiten. Onze verzorgers moeten nu verzorgd worden. Alleen dat kunnen wij niet. Daarom is het iedere keer een verrassing wie met ons naar buiten gaat. Wij mogen nog niet alleen het rondje lopen.

Ik vind het wel gezellig. Beide baasjes thuis. Een beetje hangen op de bank en wij in onze mandjes. Alleen spelen ze nu minder met ons. Voor knuffels gaan we nog wel bij ze langs, maar we begrijpen het wel als ze nu even ons niet willen knuffelen.

Bazinnetje schrijft samen met mij dit Blog en daarom is het ook wat later dan normaal. Ze voelt zich niet lekker en ik moest echt wel 10 keer vragen of we nu mijn Blog ging schrijven. Als ze vrijdag nog ziekjes is, dan weten jullie ervan. Dan laat ik haar gewoon ook lekker in haar mandje liggen.

Ik ben wel blij dat bazinnetje vandaag in ieder geval met mij dit Blog heeft geschreven, zodat jullie weten dat ik in ieder geval heel graag iets van mij laat horen.

Wisten jullie trouwens dat ik van bazinnetje alles mag schrijven wat ik wil. Als ik zou willen schrijven dat ik stomme baasjes heb...dan mag dat. Dat is niet zo. Ik ben erg blij met mijn baasjes. Ze doen gewoon wat ik zeg. Eigenlijk ben ik hier ook de baas in huis. Hoe cool is dat?

Nou, ik ga mijn bazinnetje met rust laten. Kunnen we weer lekker met z'n allen chillen.
Zo zien Andy en ik er uit in onze mandjes? Hoe zien jullie mandjes er uit?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...