donderdag 1 maart 2018

Jarig!

Vandaag ben ik jarig. Ik ben nu 8 jaar geworden. Nou ja, dat denken we dan. Zoals ik al schreef is mijn geschatte geboortedatum 1 maart 2010. Ik denk dat mijn leeftijd wel aardig klopt. Kijk, ik ben natuurlijk een hond en wij honden vinden dat allemaal niet zo belangrijk.

Maar weet je...ik denk dat het niet klopt dat ik in maart jarig ben. Ik denk dat ik in de zomer geboren ben. Ik vind de zomer namelijk veel leuker. Ik houd er van om lekker in het zonnetje te gaan liggen. De warmte te voelen om mijn huid. In de zomer zijn de geuren ook sterker. De geluiden buiten zijn ook veel mooier en ook veel talrijker. Ik hou van de zomer. Daarom denk ik dat ik eigenlijk vandaag misschien helemaal niet jarig ben.

Maar toch, hoop ik dat je mij wel feliciteert! Ik vier het gewoon vandaag. Ik weet immers niet wanneer ik echt jarig ben. Mijn wens voor mijn verjaardag is, dat iedereen lief is voor hondjes. Of ze nou groot of net zo klein als ik zijn. Lief zijn voor dieren is voor mij erg belangrijk.

Enne...ik houd van botten, kauwstaafjes en hondensnoepjes. Een knuffel of een aai op mijn verjaardag vind ik ook al heerlijk.

Voor nu zeg ik: Proost! Op ieders gezondheid en op een fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...