vrijdag 9 maart 2018

In de auto

Vandaag moesten onze baasjes weg. Wij dachten...werk aan de winkel... we moeten op het huis passen. Moeilijk werk, vermoeiend werk, maar we doen het graag. Alleen hadden we een dagje vrij. Andy en ik mochten mee in de auto.

Wat vinden wij het heerlijk in de auto. We zijn ergens naar toe gereden, hebben op de auto gepast en zijn toen weer terug gereden. Waar we zijn geweest? Geen idee. Ik zie natuurlijk niets...weet je nog... Andy heeft wel vaak uit het raam gekeken, maar hij weet het ook niet.

Hier staat hij te kijken waar we zijn.


Andy en ik hebben de hele achterbank samen. We zitten op een lekker kleed, zelf gemaakt door bazinnetje en natuurlijk in de gordel. Veiligheid voor alles. 

Wat doen we in de auto...tja, eigenlijk niets. We liggen, luisteren naar de muziek of de gesprekken van onze baasjes tijdens de reis. Als de baasjes uit de auto gaan en wij op de auto moeten passen, dan krijgen we wat lekkers. Andy en ik gaan dan meestal slapen. Er gebeurd namelijk nooit wat. Soms horen we iets. Andy kijkt dan uit het raam en ik blijf gewoon liggen. 


Na een ritje zijn we weer thuis. Dan komt het moment dat we uit de auto moeten. Daar vinden we niets aan. We vinden de auto heerlijk. Jammer dat de reis vandaag niet heel lang duurde. Wij houden van de auto of die nu rijdt of stil staat. 


Gingen we maar weer wat langer in de auto. Dan maakt ons zo blij. Ik ben nog steeds benieuwd waar we zijn geweest.... weet jij het misschien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...