woensdag 7 maart 2018

De Lente komt er aan!

Heerlijk, de lente komt er aan. Ik voel het. Ik ruik het. Het is heerlijk buiten. Alle nieuwe geuren... zo fijn. Bepaalde geuren horen bij de lente en het zorgt er voor dat ik geniet van het buiten zijn. Tijdens mijn rondjes met bazinnetje en Andy, maar ik ga ook geregeld overdag even een luchtje scheppen in de tuin.

Tijdens mijn rondje sta ik vaak even stil. Ik geniet van alles wat ik ruik. Ik voel de warmte op mijn vel. Zo sta ik dan te genieten. Word ik al bruin?


Hier ben ik samen met Andy aan het snuffelen....nee, daar ruiken we de lente niet. Daar heeft net het teefje van drie straten verderop geplast. Maar dat is ook genieten. Wat een lekkere geur is dat!


Maar wat genieten we van het buiten zijn. Overal krijgen de bomen weer knoppen. Hier zie je de magnolia, die heeft allemaal knoppen en zal hopelijk snel gaan bloeien.


Tuurlijk zie ik dat niet...duh...ik ben toch hartstikke stekeblind. Voor mij is het gewoon een boom waar ik tegenaan kan plassen.
Genieten jullie ook van de lente, die nu echt gaat komen??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...