maandag 26 februari 2018

Weekend

Gelukkig het weekend is weer voorbij. Ik ben altijd blij met de normale weken. Het is dan heel duidelijk. Bazinnetje laat ons uit. We hebben op dezelfde tijden onze rondjes. Soms met Inefix en haar bazinnetje. Maar meestal alleen met ons lieve bazinnetje. Alles is duidelijk.

In het weekend is baasje er ook. Dat is wel fijn. Maar de rondjes lopen zijn op andere tijden. We moeten vaak meer op het huis passen. Het is onrustiger. Ik word daar onrustiger van.

Ondanks dat, is er nog een groter probleem in het weekend, de kerkklokken! Wat heb ik een hekel aan de kerkklokken. Ik ga dan het liefst naar buiten en heel hard blaffen. Ik schreeuw dan dat ze moeten ophouden. Helaas gebeurd dat niet. In het weekend gaan ze vaker dan op andere dagen. Ik heb een heel goed gehoor. Ik vind die kerkklokken echt te hard. Kunnen ze niet zachter luiden?

Zoals jullie weten ben ik natuurlijk hartstikke stekeblind en daardoor is mijn gehoor beter geworden. Als onze baasjes televisie kijken en ik hoor daar een deurbel, dan ga ik blaffen. Als ik een auto op onze oprit hoor, dan blaf ik. Zelfs als er een auto stop bij de overburen, dan ga ik ook gewoon blaffen. Natuurlijk als onze eigen deurbel gaat, dan blaf ik.

Gelukkig is sommige geluid wel heerlijk...het geluid van brokjes in mijn voerbak. De stemmen van mijn baasjes. Maar wat ik ook heerlijk vind... muziek. Ik luister graag naar muziek. Soms tilt bazinnetje mij op en dan dansen we samen door de woonkamer. Ik vind alle muziek heerlijk om naar te luisteren. Ik ga weer ff chillen met mijn muziekje.


Van welk muziek houd jij? Laat je het me even weten op mijn Facebooksite?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...