maandag 12 februari 2018

Helemaal geen zin

Ik heb vandaag geen zin, nergens in. Ik ben gewoon lui. Lig de hele dag te maffen, rek me even uit en ga weer liggen slapen. Vanochtend liep ik buiten en voelde aan mijn pootjes dat er sneeuw lag. Okay een dun laagje dat bij de tweede ronde al weer weg was.... maar toch. Ik had gewoonweg geen zin om te lopen. De tweede ronde...ook geen puf. Soms heb je van die dagen. Dan wil je gewoon in je mandje blijven liggen.

Deze foto is vanmorgen gemaakt.






Ik weet het, het gebrek aan energie straalt van mij af. Nog één rondje vandaag en dan hebben we het weer gehad. Misschien sta ik morgen op met de juiste poot uit mijn mandje en ga ik vol energie wat doen. Maar voor vandaag....pffff..... Ik ga weer pitten.

Hebben jullie dat ook wel eens? Zo'n dag dat je het liefst in je mandje wilt blijven liggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...