woensdag 4 april 2018

Kammen en knippen

Aangezien het de afgelopen dagen wat warmer was, heb ik besloten om zo langzaamaan mijn bontjas uit te doen. Ik doe dat niet in één keer, maar telkens een aantal haren. Geregeld vinden mijn baasjes in huis wat plukken haar. Daarom dacht mijn bazinnetje dat ik misschien weer eens goed gekamd moest worden.

Dat kammen gebeurd buiten op de tafel. Ik moet dan blijven zitten. Soms snap ik eerst niet goed wat er van mij verwacht wordt. Als ik door krijg dat ik gekamd ga worden, dan ben ik een blij ei. Ik vind het heerlijk. Soms ga ik er lekker bij liggen. Natuurlijk altijd op de verkeerde manier, waardoor bazinnetje mij dan weer anders laat liggen. Soms moet ik zitten of staan. Erg ingewikkeld allemaal.

Het is zo relaxed. Ik vind het heerlijk als ik eens geborsteld word. Ook worden er haren weggeknipt. Bij mijn oren, bij mijn buik en zelfs bij mijn kont. Ik laat alles toe. Ik weet namelijk dat ik er weer lekker uit ga zien. Ik hoor namelijk wel eens goedkeurend geblaf van wat teefjes. Er is zelfs een teefje dat regelmatig naar me blaft.

Kijk, zo zie ik er uit na mijn kam- en knipbeurt. Ik ben nu weer een knappe vent, toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mopperdemopper

De laatste dagen waren nat en koud. Telkens als we naar buiten gingen, ging het regenen. Iedere keer liepen we in de regen. Bazinnetje moest...